رئیس اداره بیماری های خاص و پیوند اعضاء دانشگاه منصوب شد
.
طی حکمی از سوی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، «محبوبه ظریفکار فرد» به عنوان رییس اداره بیماری های خاص و پیوند اعضای دانشگاه منصوب شد.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در متن حکم دکتر «عبدالخالق کشاورزی» آمده
است:
نظر به توانمندی و
تجارب ارزنده سرکار عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس اداره بیماری های خاص و
پیوند اعضاء منصوب می شوید تا با استعانت از الطاف الهی و برابر مقــررات قانونی
زیر نظر مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی و درمانی انجام وظیفه نمائید. توفیق
روز افزون شما را از خداوند منان آرزومندم.
اهم وظایف شما به شرح
ذیل است:
1-ارتقای
خدمات درمانی و پیگیری مشکلات بیماری های دیالیز، تالاسمی، هموفیلی، اوتیسم زیر 7 سال، MS (Multiple sclerosis) و
EB (Epidermolysis
bullosa) با هماهنگی سایر واحدهای ستادی
و اجرای برنامه های آموزشی پزشکان، پرستاران و بیماران مرتبط
3-ارزیابی
عملکرد مراکز درمانی تابعه در موارد فوق با استفاده از نرم افزار بیماری های خاص و
ارائه گزارش فصلی
4-پیگیری
امور مرتبط با پیوند اعضاء و سلول درمانی
5-هماهنگی
با مجمع خیرین سلامت در حوزه تأمین تجهیزات، فضای فیزیکی و مساعدت در هزینه های
درمانی بیماران
6-پیگیری
اعتبارات مربوطه از وزارت متبوع با هماهنگی امور مالی معاونت درمان
دکتر
عبدالخالق کشاورزی
معاون
درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
نظر دهید